Toimitusehdot

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.


Maksutavat

Mikäli valitsit toimitustavaksi “Nouto myymälästä” ja tuotteet on jo maksettu verkkopankissa tai luottokortilla, tuotteet voi noutaa veloituksetta Ateljeekatu Osk Kehräsaaren myymälästä. Saat erillisen ilmoituksen kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa


Toimitukset ja toimituskulut

Tilauksen toimitusaika on 2-7 vrk. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu emmekä pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, tilaus voidaan toimittaa osissa. Joissain tuotteissa (tilauksesta valmistettavat) saattaa olla poikkeuksellisesti pidempi toimitusaika. Tällaisessa tapauksessa poikkeuksellinen toimitusaika on nähtävissä tuotteen kuvauksen yhteydessä.

Ostoskori laskee automaattisesti toimituskulut, jolloin voit tarkastella toimituskuluja ennen tilausta. Toimitus kirjeenä maksaa 2,00 € paketti 4,90 €. Pakettitoimitusta on mahdollisuus seurata Postin seurantakoodilla. Paketin noutopisteen pääsee valitsemaan ostoskorissa.

Tuotteen palautusoikeus

Jos et ole jostain syystä tyytyväinen vastaanottamiisi tuotteisiin, ota meihin yhteyttä 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta sähköpostitse annukka@nunnun.fi. Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian. Saat sähköpostitse toimintaohjeet tuotteen palauttamiseen.

Jos toimitettu tuote on väärä tai virheellinen, asiakkaalle hyvitetään palautuskulut edullisimman lähetystavan mukaan ja Nunnun vastaa korvaavan tuotteen toimituskuluista. Pääsääntöisesti palautusten tai tuotevaihdon toimituskuluista vastaa asiakas. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Lunastamaton paketti ei ole palautus. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske erikseen asiakkaan tilauksesta valmistettuja mittatilaustuotteita.


Maksunpalautukset

Maksu palautetaan Suomen kuluttajasuojalain mukaisesti 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen saavuttua, edellyttäen kuitenkin että tuote on saapunut Ateljeekatu osuuskunnalle.


Tuotevirheen korjaaminen

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.


Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

  • Sähköpostilla osoitteesta annukka@nunnun.fi
  • Puhelimella 0400511731
  • Myymälästä osoitteesta Ateljeekatu Osk Kehräsaari 1, Tampere